سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟
سرخط خبرها

شکایت «علیرضا بیرانوند» از وضعیت این روز‌های تیم‌ملی فوتبال

  • کد خبر: ۱۱۰۹۱۲
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
شکایت «علیرضا بیرانوند» از وضعیت این روز‌های تیم‌ملی فوتبال
سنگربان شماره یک تیم ملی گفت: بی‌نظم‌ترین اردویی است که دیدم!

به گزارش شهرآرانیوز؛ سنگربان بلندقامت تیم‌ملی فوتبال کشورمان که این هفته با پرسپولیس هم به توافق رسیده است و از فصل آینده باید برای این تیم به میدان برود، دیروز در حاشیه تمرین تیم‌ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سؤالات آن‌ها شد. علیرضا بیرانوند ضمن گله از وضعیت موجود در تیم‌ملی ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر این روند بهبود پیدا کند. در ادامه بخش‌هایی از مصاحبه این دروازه‌بان را باهم مرور می‌کنیم.

اوضاع سختی داریم

این اولین اردویی است که این‌قدر نامنظم است. تاکنون پنج‌شش بازیکن نیز به ما اضافه نشده‌اند. خودمان نیز نمی‌دانیم شرایط چگونه است. برخی‌ها می‌گویند روادید ما برای قطر هنوز صادر نشده است. قرار بود ما چهار بازی دوستانه برگزار کنیم که اکنون به یک دیدار کاسته شده است که حتی آن یک بازی نیز همچنان مشخص نیست. ولی در کل اوضاع خیلی سختی است و امیدوارم که فدراسیون از امروز به بعد شروع کند.

اگر قرار است در قطر هم تمرین کنیم، در تهران بمانیم بهتر است

فدراسیون همه سعی و تلاشش را انجام داد تا بهترین بازی‌ها را برای ما انجام دهد. این اتفاق قبلا نیز رخ داده بود و ما نمی‌توانستیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و فقط به این اردو و این فیفادی نیست. اوضاع سخت است و امیدوارم اتفاقی خوب رخ دهد. شما می‌دانید این آخرین فیفادی برای بازیکنان ملی‌پوش است. فکر کنم بعد از این فیفادی تا چند هفته قبل از بازی‌های جام‌جهانی می‌توانیم از اردوی باشگاهی خارج شویم. کار واقعا خیلی سخت شده است. تاکنون که هیچ بازی‌ای نکردیم. اگر قرار باشد فقط تمرین کنیم، این کار را در تهران انجام می‌دهیم و بازی درون‌تیمی برگزار می‌کنیم. واقعا شخصیت تیم‌ملی این‌گونه نبوده است.

بعد از مجمع، شش‌هفت مسابقه هماهنگ می‌شود

من احساس می‌کنم سی دقیقه پس از برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون، هر چهار بازی دوستانه را مشخص می‌کنند، چون تمرکز روی برگزاری این مراسم بوده و طبیعی است. من که در فدراسیون کار می‌کنم، علاقه‌ای ندارم که با یک تیم‌ملی بزرگ بازی دوستانه برگزار کنم، ولی یک نفر دیگر بیاید و سودش را ببرد. ولی شما منتظر برگزاری هفت‌هشت مسابقه خیلی خوب باشید.

تا جایی که ما می‌دانیم، کادرفنی درخواست انجام پنج‌شش بازی دوستانه را داده است، ولی هنوز نتوانسته‌اند یک بازی را قطعی کنند. با ما صحبت می‌کنند و می‌گویند وضع خیلی سختی است. امیدوارم یک‌ساعت دیگر به ما بگویند که شش بازی را هماهنگ کرده‌ایم و مطمئن باشید این اتفاق رخ خواهد داد. این کار راحت است. فدراسیون می‌تواند به‌راحتی حریفان را انتخاب کند، چون می‌دانند تا شهریور خیالشان از بودن در فدراسیون راحت است و همه کار‌ها در دست خودشان است و شش بازی بزرگ را برگزار می‌کنند.

برنامه‌های اسکوچیچ اجرا نشد

اسکوچیچ دیروز مثالی زد و گفت آدم موفق کسی است که زمانی هزار راه را مقابلش داشته باشد، بازهم به راهش ادامه می‌دهد. او این مثال را برای خودش بیان کرد. راه‌های سختی را مقابل او قرار دادند، ولی اسکوچیچ راهش را با سکوت ادامه می‌دهد. او با ما صحبت کرد که چه بازی‌های تدارکاتی را برگزار نکردند، تعداد بازی‌ها را از چهار به سه و سپس فقط به دیدار با کانادا محدود کردند که آن یک بازی نیز لغو شد. به‌نظرم اسکوچیچ به‌دلیل ازدست‌دادن جایگاهش سکوت نکرده است. من هشت‌نه سال است سنگربان تیم‌ملی هستم. کسی که همه بازی‌هایش را برنده شده است، از چیزی نمی‌ترسد. اگر من حرفی بزنم، بیرونم می‌کنند. از این خبر‌ها نیست و ایشان برنامه‌اش را داده است، ولی متأسفانه آن را پیش نبرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->